پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.


سوپـر خـودروهای سـال ۲۰۱۲ کدامنـد؟
نوشته شده در سه شنبه 8 خرداد 1391
بازدید : 688
نویسنده : محمد امین رخ

 

سوپـر خـودروهای سـال ۲۰۱۲ کدامنـد؟


خودروی قانونی به هر وسیله نقلیه ای گفته می شود که مطابق قوانین گواهینامه تردد در خیابان های شهری را داشته باشد. برخی از شرکت های جهان خودروهای بسیار گران قیمتی برای تردد در شهر تولید می کنند. این خودروها به علت طراحی خاص بدنه، وزن، قدرت موتور و سرعت نسبت به مدل های متوسط شهری بسیار متفاوت هستند، قیمت آنها هم نسبت به نمونه های مشابه با تفاوت بسیار زیادی بالاتر است. اما گران ترین خودروهای جهان، کدام خودروها هستند؟

سال ۱۹۳۱ کارخانه بوگاتی خودرویی با مدل رویال کلنر کوپه تولید کرد که ۸ میلیون و ۷۰۰ هزار دلار قیمت داشت؛ چیزی نزدیک به ۱۵ میلیارد تومان، خیلی سخت است فکر کنیم کسی حاضر باشد برای خرید یک اتومبیل ۱۵ میلیارد تومان خرج کند. با این حال آدم هایی هستند که آنقدر هزینه می کنند تا برای مجموعه شخصی شان چنین خودروهایی بخرند. مطمئن باشید تمام رویال کلنرهای تولیدشده توسط بوگاتی هم به فروش رفته به گونه ای که سال ۲۰۱۱ هیچ نمونه ای از آن برای فروش در بازار باقی نمانده است. در ادامه فهرستی از گران ترین خودروهای جهان در سال ۲۰۱۲ که حداقل دو نمونه از آنها در بازار برای فروش وجود داشته باشد را حضور شما دوستان معرفی می کنیم.


:: موضوعات مرتبط: تصویر , جدیدترین خودروهای 2012 , ,
:: برچسب‌ها: خودرو , سوپر خودروها , خودرو های 2012 , جدید ترین ماشین های دنیا , ,



صفحه قبل 1 صفحه بعد